Monday 16 May 2011

Rumah Untuk Disewa

Rumah untuk disewa di Sungai Petani.Rumah untuk disewa ini adalah sebuah rumah teres tiga bilik tidur dua bilik air yang terletak di Taman Lembah Merbok berhampiran dengan kawasan Hutan Lipur Rekreasi Tupah.Rumah untuk disewa mempunyai tempat parking, kelengkapan rumah seperti set sofa, meja makan, dapur gas, peti ais, mesin basuh dan kelengkapan memasak. Di setiap bilik tidur kami menyediakan katil, tilam dan bantal.

Lokasinya juga strategik iaitu berdekatan dengan susur keluar Sungai Petani Utara Lebuhraya Utara Selatan (hanya 20 minit perjalanan).Ia juga berdekatan dengan Pasaraya Tesco, Hospital Besar, Balai Polis Pekan Merbok, AIMST University, Muzium Arkeologi Lembah Bujang dan paling hampir dengan MRSM Merbok, UiTM Merbok serta lain-lain lagi.

Keutamaan penyewa rumah adalah kepada pelajar Uitm, kolej, guru atau pensyarah. wanita sahaja dan berstatus bujang muslim. Harga sewa satu rumah RM550.00. Untuk bilik utama terdapat 2 tempat tidur, bilik kedua 3 tempat tidur dan bilik ketiga 2 tempat tidur. Sekiranya berminat untuk menyewa  rumah ini bolehlah menghubungi saya terus di talian 013-5980002 (yaniey) atau 013-5980001 (wan).



Pandang Depan Rumah


Ruang Tamu


Bilik Utama



Bilik Kedua



Bilik Ketiga



Dapur

5 comments:

  1. assalamualaikum..
    saya nak tanya rumah nie still available ke kalo saya nak sewa dari bulan 6 hingga bulan 10 tahun 2014?

    ReplyDelete
  2. Walaikumsalam dik.. buat masa sekarang sehingga hujung tahun 2014 ni sudah ada penyewanya iaitu student UiTM. Insyaallah, sekiranya ada kekosongan akan akak maklumkan lebih awal nanti.. terima kasih melawat page ni.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum..
    Kemasukan September 2014 kini dibuka.
    cepat2, sapa cepat dia dapat..

    sekiranya berminat hubungi saya segera.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..
    Kekosongan bermula 20 Januari 2015..
    cepat2..sapa berminat sila col saya..
    Penyewaan untuk 1 rumah terus,

    ReplyDelete